lauantai 10. tammikuuta 2009

Agathan (Sökövintin Agatha) kuulumisia

Tässä se Agatha sitten on, 57 vrk takana ja aika pulskaksi on mamma paisunut.

Iloinen hännän pyörittelijä meitä oli taas vastassa, mutta ympärysmitta oli kasvanut aika paljon sitten viime näkemän.

Selvästi oli tahti hidastunut, eli ei kamalasti kipitellyt ympäriinsä, vaan tykkäsi enemmän olla makaavilteen. Emä Sissin (Sökövintin Sissi) odotuskuviin itse vertailen Agathan odotusaikaa.

Nyt vaan odotellaan ...

Uudet kuvat on nyt galleriassa.

5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Voi hyvänen aika mikä valas,,,,sanoisin suorastaan kaskelotti:) Mahtaakohan mun veikkaama 11 ylittyä...ja reippaasti. Mikähän muuten on wipukoiden ennätyspentue? Äkkiähän sä tilastonikkarina sen tiedon jostain kaivat :)

Unknown kirjoitti...

Sökövintin Oodi on saanut 12 pentua, taitaa olla ennätyspentue.

Anonyymi kirjoitti...

Täällä odotellaan jo kovasti koska ja kuinka monta =)...
Jatkuvasti täytyy rampata täällä kyyttäämässä joko-joko jotain tapahtuu...
Tsemppiä ja onnea tulevaan synnytykseen niin tulevalle äidille kuin koko Sökövintin poppoolle!
<3:lla Heidi & Vesa ja lapset

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Unknown kirjoitti...

Tuo edellinen poistettu kommentti oli ihan mun omaa käsialaa, joten yritetäänpäs uudelleen ...

Heips Heidi & Vesa ja lapset,
vai jännitetään siellä jo kovasti, niin täälläkin, meinaan huomista aamulämpöä ;-).

Minä olen "ennustanut" että pennut syntyy maanantain ja tiistain välisenä yönä ... saas nähdä kuinka hyvä ennustaja olen. Jos menee Sissin ensimmäisen synnytyksen mukaan, kuten kaikki muukin tähän asti, niin mun ennustus käy toteen ;-).

Ja kiittikset tsempityksestä!